Reklamace

Máte nějaký problém se zakoupeným zbožím? Pošlete nám zboží na reklamaci.

Jak mám postupovat?

Vyplňte reklamační formulář, který najdete na našich stránkách. Tento formulář vytiskněte a zašlete ho společně s kopií faktury a reklamovaným zbožím na adresu nasí firmy:

  • Jelínek & syn, s.r.o.
  • Kapitána Jasioka 1362/15a
  • Havířov, 735 64.


Po přijetí zásilky proběhne reklamační řízení, ve kterém bude posouzen stav reklamovaného zboží.
Pokud bude reklamace akceptována, zašleme vám nové zboží.
V případě, že zboží již nebude skladem, zašleme Vám zpátky peníze. Proto je důležité uvést v reklamačním formuláři i číslo účtu.
O průběhu reklamace budete informováni písemnou formou v podobě e-mailu.
Pokud budete mít jakýkoliv dotaz ohledně reklamace můžete nás kontaktovat na e-mailu reklamace@levnedarecky.cz nebo na telefonním čísle 775720720.

Zboží na dobírku nezasílejte. Zboží zasláno na dobírku nebude převzato.

Poštovné při zasílání balíčku na sídlo firmy hradí kupující.

I když máme na reklamaci 30 dnů, snažíme se reklamace řešit co nejdříve, abyste nemuseli zbytečně čekat.

Na zadanou adresu bude zaslán vyreklamovaný produkt

Jméno a příjmení: *
Ulice a Č.P.: * /
Město: *
PSČ: *
Telefon: *
E-mail: * Nevyplňujte toto pole:

Informace o reklamovaném produktu

Název výrobku: *
Číslo faktury: *
Číslo objednávky: *
Jaké řešení požadujete?: *
Číslo bankovního účtu: * /

Popis závady

Popis závady: *
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.