Reklamace

Máte nějaký problém se zakoupeným zbožím? Pošlete nám zboží na reklamaci.

Jak mám postupovat?

  1. Vyplňte formulář, který najdete níže na stránce.
  2. Potvrzení formuláře Vám přijde na email a z přílohy ho vytiskněte a společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím k reklamaci.
  3. Balíček obsahující BOD 2zašlete na adresu naší firmy: Jelínek & syn,s.r.o., Kapitána Jasioka 1362/15a, 735 64 Havířov.
  4. Pokud zakliknete, že máte zájem o asistenta zásilkovny, pomocí něhož chcete zaslat zboží zpět k nám, přijde Vám email s pokyny pro zaslání. Pokud by však nebyla reklamace uznána, bylo by nutné toto stažení reklamace na naše náklady uhradit. Cena stáhnutí je 45 Kč. Nicméně pokud je produkt vadný bude reklamace uznána tak je toto řešeno kompletně na naše náklady a pro Vás je to bez starostí.
  5. Když zaškrtnete ve formuláři níže asistenta zásilkovny, my Vám následně pošleme veškeré instrukce k zaslání zásilky.
  6. Upozornění: Na originální obal zboží nic nelepte ani nepište, jelikož by se produkt znehodnotil.
  7. Po přijetí zásilky proběhne reklamační řízení, ve kterém bude posouzen stav reklamovaného zboží. 

Podmínky pro reklamaci

Pokud bude reklamace akceptována, zašleme vám nové zboží. V případě, že zboží již nebude skladem, zašleme Vám zpátky peníze. Proto je důležité uvést v reklamačním formuláři i číslo účtu. O průběhu reklamace budete informováni písemnou formou v podobě e-mailu. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz ohledně reklamace můžete nás kontaktovat na e-mailu reklamace@levnedarecky.cz nebo na telefonním čísle +420 555 222 096.

Zásilky na dobírku nepřebíráme.

I když máme na reklamaci 30 dnů, snažíme se reklamace řešit co nejdříve, abyste nemuseli zbytečně čekat.

Na zadanou adresu bude zaslán vyreklamovaný produkt

Jméno a příjmení: *
Adresa (ulice, ČP, PSČ, město): *
Telefon: *
E-mail: *
Nevyplňujte toto pole:
Název výrobku: *
Číslo faktury: *
Číslo objednávky: *
Jaké řešení požadujete?: *
Číslo bankovního účtu: * /
Popis závady: *
 
Asistent zásilkovna: *