18.5.2015
InTime

Máme pro Vás nového dopravce, kterého můžete využívat od 15.5.2015.  Přepravní společnost InTime doručuje balíček do druhého dne od expedice. Cena za tuto službu obsahuje sms/e-mail avízo s informacemi ohledně doručení balíčku. Pokud Vás dopravce ne...

více
27.5.2013
123 výdejních míst v ČR a 18 v SR

nově jsme pro Vás připravili možnost odběru zboží na více jak 130 výdejních místech.

více

Reklamace

Reklamace zboží v záruční době

Máte nějaký problém se zakoupeným zbožím? Pošlete nám zboží na reklamaci.


Jak mám postupovat?

Vyplňte reklamační formulář, který najdete na našich stránkách. Tento formulář vytiskněte a zašlete ho společně s kopií faktury a reklamovaným zbožím na adresu nasí firmy:

  • Jelínek & syn, s.r.o.
  • Fryštátská 902/7
  • Havířov, 735 64.


Po přijetí zásilky proběhne reklamační řízení, ve kterém bude posouzen stav reklamovaného zboží.
Pokud bude reklamace akceptována, zašleme vám nové zboží.
V případě, že zboží již nebude skladem, zašleme Vám zpátky peníze. Proto je důležité uvést v reklamačním formuláři i číslo účtu.
O průběhu reklamace budete informováni písemnou formou v podobě e-mailu.
Pokud budete mít jakýkoliv dotaz ohledně reklamace můžete nás kontaktovat na e-mailu reklamace@levnedarecky.cz nebo na telefonním čísle 775720720.

Zboží na dobírku nezasílejte. Zboží zasláno na dobírku nebude převzato.

Poštovné při zasílání balíčku na sídlo firmy hradí kupující.

I když máme na reklamaci 30 dnů, snažíme se reklamace řešit co nejdříve, abyste nemuseli zbytečně čekat.

 

Na zadanou adresu bude zaslán vyreklamovaný produkt

Jméno a příjmení: *
Ulice a Č.P.: * /
Město: *
PSČ: *
Telefon: *
E-mail: * Nevyplňujte toto pole:

Informace o reklamovaném produktu

Název výrobku: *
Číslo faktury: *
Číslo objednávky: *
Jaké řešení požadujete?: *
Číslo bankovního účtu: * /

Popis závady

Popis závady: *
 

Přihlášení
Nemůžete vyplnit toto pole
 
Přijímáme online platby

Loga kreditních karet

Kontakt
775720055, 775720720
Newsletter
Nevyplňujte toto pole: