Poštovné / Doprava

Způsoby Plateb:

Typ platby Cena plat. metody Kdy zaplatím za objednávku ?
Hotově 0,- Kč Při převzetí
Převodem 0,- Kč na bankovní účet: 2110077905 / 2700
GoPay (online platba) 0,- Kč v procesu objednávkového formuláře
Dobírka 20,- Kč Při převzetí

Zásilkovna - Z-Point:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Balíček na výdejní misto 35,- Kč / 2€ Email + SMS

Česká Pošta:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Balík na poštu 77,- Kč Email + SMS
Balík do ruky 79,- Kč Email + SMS

PPL pro česko:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Soukromá adresa 89,- Kč Email + SMS
Parcel Shop - výdejny 77,- Kč Email + SMS

PPL pro Slovensko:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Slovenský balík 7 € Email

Geis pro Česko:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Geis Parcel - do ruky 75,- Kč Email + SMS

Geis pro Slovensko:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Geis Parcel - do ruky 150,- Kč / 6€ Email + SMS

 

Způsoby dopravy a plateb:

Zasilkovna (Z-Point)

Expedice probíhá každý pracovní den. Na výdejních místech je zboží připraveno do dvou pracovních dnů. Zákazník je informován SMS zprávou a e-mailem. Doprava zdarma od 800 Kč

PPL ParcelShop

Zásilky jsou každý pracovní den předávány přepravní službě PPL. Přepravní služba PPL doručí Váš balíček na pobočku PPL ParcelShopu, kterou jste si zvolili. Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že je jeho zásilka připravena k převzetí.  Doprava zdarma od 1000 Kč.

PPL

Kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu "Zásilka expedována" po 19:00. Kompletní informace je možno získat dvěma způsoby: Online na stránkách www.ppl.cz na hlavní stránce pod logem PPL "SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY", kde je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte PPL na telefonní lince 225 331 500. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které obdržíte na Vámi zadaný email při tvoření objednávky. Doprava zdarma od 1000 Kč.

Před doručením Vám PPL zašle sms i email.

Reklamace služeb: 

Při převzetí zkontrolujte zásilku zda-li není viditelně poškozená. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez viditelných poškození. Pokud je obal viditelně poškozen, sdělte tuto skutečnost řidiči od PPL. Pokud zjistíte, že obsah doručené zásilky je poškozený až po převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

GEIS

Kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu "Zásilka expedována" po 19:00. Kompletní informace je možno získat dvěma způsoby: Online na stránkách www.baliky.cz na hlavní stránce ve vrchní části webu je "Sledovat nebo přesměrovat balík", kde je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které obdržíte na Vámi zadaný email při tvoření objednávky. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte GEIS na telefonní lince (+420) 951 277 777 od pondělí do pátku 8:00 – 17:00. Doprava zdarma od 1000 Kč.

Před doručením Vám GEIS zašle sms i email.

Reklamace služeb: 

Při převzetí zkontrolujte zásilku zda-li není viditelně poškozená. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez viditelných poškození. Pokud je obal viditelně poškozen, sdělte tuto skutečnost řidiči od GEIS a sepište protokol o poškozené zásilce. Pokud zjistíte, že obsah doručené zásilky je poškozený až po převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 1 pracovního dne. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Česká Pošta

Kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu "Zásilka expedována" po 19:00. Kompletní informace je možno získat dvěma způsoby: Online na stránkách www.cpost.cz v sekci Sledování Zásilek (Track & Trace) ZDE, kde je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte bezplatnou telefonní linku 800 177 889. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které obdržíte na Vám zadaný email při tvoření objednávky. Doprava zdarma od 1000 Kč.

O průběhu putování zasílky jste rovněž informováni skrze SMS. (platí pouze u Balíku do Ruky)

Doporučené psaní od české pošty má pevně stanovené rozměry. Výška zboží je maximálně 5 cm.

Reklamace poštovních služeb:

Doporučujeme kontrolu zásilky ihned při jeho převzetí. Rozbalujte balík přímo na poště popř. před řidičem, který je povinen vyčkat na Vaše stvrzení, že je zásilky v pořádku. Reklamaci vyřizujte ihned na poště popř. s řidičem České Pošty. Rovněž je zapotřebí informovat nás Tým LevnéDárečky.cz skrze email info(zaináč)levnedarecky.cz. 

Osobní odběr - Havířov

Osobní odběry na pobočce v Havířově, které slouží pouze jako výdejní místo.
Výdejní místo se nachází v budově COOP TUTY v prvním patře.

Jelínek & syn, s.r.o.
Kapitána Jasioka 1362/15a
Havířov, 73564

Otevírací doba:
Po–Pá 07:30–15:30

Jasiok  

Jak nás rychle najit ? 

Umístění výdejního místa:

Trasa z města - nemocnice, globus, za zastávkou rovně, cca 270m jedná se o budovu COOP TUTY sídlíme v prvním patře.

Dostupnost autem:

Trasa od kruhového objezdu -  v prostřední suché vedle prodejny aut značky Fiat. Směr do města, cca po 300m Veterinárni klinika, cca po dalších 300m křižovatka na té se dáte do leva, cca 270m 270m jedná se o budovu COOP TUTY sídlíme v prvním patře..

Dostupnost MHD:

Brzy bude doplněno

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.