Poštovné / Doprava
Ceny platebních metod a doručení
Typ platby | Cena |
Převodem na bankovní účet | 0 Kč |
Hotově | 0 Kč |
GoPay - online platby | 0 Kč |
Dobírka | 20 Kč |
Dopravce v ČR | Služba | Cena |
Česká pošta | Balík do ruky | 79,- Kč |
Česká pošta | Balík na poštu | 75,- Kč |
Česká pošta | Balík do balikovny | 55,- Kč |
PPL | Kurýr | 90,- Kč |
PPL | Výdejní místo | 55,- Kč |
Wedo | Kurýr | 75,- Kč |
Uloženka | Výdejní místa | 55,- Kč |
Zásilkovna | Výdejní místa | 45,- Kč |
Zásilkovna | Kurýr | 89,- Kč |
Dopravce v SR | Služba | Cena |
PPL | Kurýr | 5,5 € |
Zásilkovna | Výdejní místa | 2,5 € |
Wedo | Kurýr | 3,3 € |
Dobírka | 1 € |
Způsoby dopravy a plateb:
Zasilkovna (Z-Point)
Expedice probíhá každý pracovní den. Na výdejních místech je zboží připraveno do dvou pracovních dnů. Zákazník je informován SMS zprávou a e-mailem. Doprava zdarma od 800 Kč. V období od 1.11. do 20.12. je zkrácená úložní doba na 5 dnů + 2 dny prodloužení.
Zasilkovna (Z-Box)
Expedice probíhá každý pracovní den. Na výdejních místech je zboží připraveno do dvou pracovních dnů. Zákazník je informován SMS zprávou a e-mailem. Doprava zdarma od 800 Kč.
V Z-boxu nelze platit v hotovosti. Platbu uskutečníte přes aplikaci nebo přes sledování Vaší zásilky.
Na vyzvednutí máte 2 kalendářní dny. Prodloužení bude možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.
Z-BOX je samoobslužné výdejní místo Zásilkovny, díky kterému už nikdy nemusíte být jako na trní a čekat, až vám zavolá kurýr. Zásilku si vyzvednete, když máte čas.
K otevření Z-BOXu stačí mobilní aplikace Zásilkovna.
Po příchodu k Z-BOXu se aplikace automaticky spáruje s vaší schránkou. Pomocí tlačítka v detailu zásilky ji otevřete. Pak už stačí jen vyzvednout zásilku a zavřít schránku. Zásilku na dobírku pomocí aplikace i zaplatíte, a pokud se vám nehodí datum vyzvednutí, můžete si přes appku prodloužit úložní dobu.
Detailní informace najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/zbox
PPL
Kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu "Zásilka expedována" po 19:00. Kompletní informace je možno získat dvěma způsoby: Online na stránkách www.ppl.cz na hlavní stránce pod logem PPL "SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY", kde je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte PPL na telefonní lince 225 331 500. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které obdržíte na Vámi zadaný email při tvoření objednávky. Doprava zdarma od 1500 Kč.
Před doručením Vám PPL zašle sms i email.
Reklamace služeb:
Při převzetí zkontrolujte zásilku zda-li není viditelně poškozená. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez viditelných poškození. Pokud je obal viditelně poškozen, sdělte tuto skutečnost řidiči od PPL. Pokud zjistíte, že obsah doručené zásilky je poškozený až po převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
IN TIME
Kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu "Zásilka expedována". Kompletní informace pro sledování zásilky najdete zde. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které obdržíte na Vámi zadaný email. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte In Time na telefonní lince každý den od 8 - 18 hod. +420 246 092 912. Pokud Vám nevyhovuje čas doručení, rádi Vám zanechají balík na nejbližším výdejním místě. Zde je mapa výdejních míst - Doprava zdarma od 1000 Kč.
Před doručením Vám In Time zašle sms i email.
Reklamace služeb:
Při převzetí zkontrolujte zásilku zda-li není viditelně poškozená. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez viditelných poškození. Pokud je obal viditelně poškozen, sdělte tuto skutečnost řidiči od In Time a sepište protokol o poškozené zásilce. Pokud zjistíte, že obsah doručené zásilky je poškozený až po převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 1 pracovního dne. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
Česká Pošta
Kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu "Zásilka expedována" po 19:00. Kompletní informace je možno získat dvěma způsoby: Online na stránkách www.cpost.cz v sekci Sledování Zásilek (Track & Trace) ZDE, kde je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte bezplatnou telefonní linku 800 177 889. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které obdržíte na Vám zadaný email při tvoření objednávky. Doprava zdarma od 1000 Kč.
O průběhu putování zásilky jste rovněž informováni skrze SMS. (platí pouze u Balíku do Ruky)
Doporučené psaní od české pošty má pevně stanovené rozměry. Výška zboží je maximálně 5 cm.
Reklamace poštovních služeb:
Doporučujeme kontrolu zásilky ihned při jeho převzetí. Rozbalujte balík přímo na poště popř. před řidičem, který je povinen vyčkat na Vaše stvrzení, že je zásilky v pořádku. Reklamaci vyřizujte ihned na poště popř. s řidičem České Pošty. Rovněž je zapotřebí informovat nás Tým LevnéDárečky.cz skrze email info@levnedarecky.cz.
Osobní odběr - Havířov
Osobní odběry na pobočce v Havířově, které slouží pouze jako výdejní místo.
Výdejní místo se nachází v budově COOP TUTY v prvním patře.
Upozornění: Na pobočce nelze platit. Platba je možná pouze přes e-shop.
Jelínek & syn, s.r.o.
Kapitána Jasioka 1362/15a
Havířov, 73564
Otevírací doba:
Po-Pa 7:30–14:00