Poštovné / Doprava

Způsoby Plateb:

Typ platby Cena dopravy Kdy zaplatím za objednávku ?
Hotově 0,- Kč Při převzetí
Převodem 0,- Kč na bankovní účet: 2110077905 / 2700
GoPay (online platba) 10,- Kč v procesu objednávkového formuláře
Dobírka 20,- Kč Při převzetí

Uloženka - Heureka Point:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Balíček na výdejní místo 49,- Kč / 2€ Email + SMS

Zásilkovna - Z-Point:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Balíček na výdejní misto 35,- Kč / 2€ Email + SMS

PPL ParcelShop:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Balíček na výdejní misto 68,- Kč Email

Česká Pošta:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Balík na poštu 77,- Kč Email + SMS
Balík do ruky 79,- Kč Email + SMS
Sobotní doručení 129,- Kč Email + SMS

PPL doručujeme i na Slovensko:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Normální balík 70,- Kč Email
Soukromá adresa 68,- Kč Email + Tel. kontakt
Normální balík (zahraničí) 7 € Email

Geis pro Slovensko:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Geis Parcel - bez zavolání 140,- Kč / 5€ Email + SMS
Geis Parcel - se zavolanim 150,- Kč / 6€ Email + SMS + Tel. kontakt

 

 

Způsoby dopravy a plateb:

Zákazník má na výběr ze sedmi variant. Přepravní službou InTime, přepravní službou PPL,  přepravní službou České pošty, osobní odběr na pobočce v Havířově, osobní odběr přes uloženka.cz, osobní odběr přes Zasilkovna.cz, osobní odběr přes PPL Partner.

Uloženka (HeurekaPoint)

Každý pracovní den je zboží odváženo na hlavní podací místo v Ostravě. Odtud je zboží rozváženo po celé české a slovenské republice. Na hlavním podacím místě v Ostravě je zásilka zpracována pro rozvoz na Vámi zvolené výdejní místo. Pokud je výdejním místem zvolena pobočka v Ostravě, je k vyzvednutí ještě týž den. Na ostatních výdejních místech je zboží připraveno následující pracovní den. Zákazník je informován SMS zprávou a e-mailem o skutečnosti, že je zásilka připravená k odběru. Doprava zdarma od 900 Kč

Zasilkovna (Z-Point)

Každé den je zboží předáváno na hlavní podací místo v Havířově (naše pobočka). Odtud je zboží rozváženo po celé české a slovenské republice. Na hlavním podacím místě v Havířově je zásilka zpracována pro rozvoz na Vámi zvolené výdejní místo. Pokud je výdejním místem zvolena pobočka v Havířově, je k vyzvednutí ještě týž den. Na ostatních výdejních místech je zboží připraveno do dvou pracovních dnů. Zákazník je informován SMS zprávou a e-mailem o skutečnosti, že je zásilka připravená k odběru. Doprava zdarma od 800 Kč

PPL ParcelShop

Zásilky jsou každý pracovní den předávány přepravní službě PPL. Přepravní služba PPL doručí Váš balíček na pobočku PPL ParcelShopu, kterou jste si zvolili. Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že je jeho zásilka připravena k převzetí.  Doprava zdarma od 1000 Kč.

PPL

Kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu "Zásilka expedována" po 19:00. Kompletní informace je možno získat dvěma způsoby: Online na stránkách www.ppl.cz na hlavní stránce pod logem PPL "SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY", kde je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte PPL na telefonní lince 840 775 775. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které obdržíte na Vámi zadaný email při tvoření objednávky. Doprava zdarma od 1000 Kč.

Před doručením Vás PPL vždy telefonicky kontaktuje a domluví se s Vámi na hodině doručení.

PPL nabízí tři různé doručovací metody a sice:

  • PPL Normální balík
  • PPL Soukromý balík

Reklamace služeb: 

Při převzetí zkontrolujte zásilku zda-li není viditelně poškozená. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez viditelných poškození. Pokud je obal viditelně poškozen, sdělte tuto skutečnost řidiči od PPL. Pokud zjistíte, že obsah doručené zásilky je poškozený až po převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Česká Pošta

Kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu "Zásilka expedována" po 19:00. Kompletní informace je možno získat dvěma způsoby: Online na stránkách www.cpost.cz v sekci Sledování Zásilek (Track & Trace) ZDE, kde je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte bezplatnou telefonní linku 800 177 889. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které obdržíte na Vám zadaný email při tvoření objednávky. Doprava zdarma od 1000 Kč.

O průběhu putování zasílky jste rovněž informováni skrze SMS. (platí pouze u Balíku do Ruky)

Doporučené psaní od české pošty má pevně stanovené rozměry. Výška zboží je maximálně 5 cm.

Reklamace poštovních služeb:

Doporučujeme kontrolu zásilky ihned při jeho převzetí. Rozbalujte balík přímo na poště popř. před řidičem, který je povinen vyčkat na Vaše stvrzení, že je zásilky v pořádku. Reklamaci vyřizujte ihned na poště popř. s řidičem České Pošty. Rovněž je zapotřebí informovat nás Tým LevnéDárečky.cz skrze email info(zaináč)levnedarecky.cz. 

Osobní odběr - Havířov

Osobní odběry na pobočce v Havířově, které slouží pouze jako výdejní místo.
Výdejní místo se nachází v budově COOP TUTY v prvním patře.

Jelínek & syn, s.r.o.
Kapitána Jasioka 1362/15a
Havířov, 73564

Otevírací doba:
Po–Pá 09:00–16:00

Jasiok  

Jak nás rychle najit ? 

Umístění výdejního místa:

Trasa z města - nemocnice, globus, za zastávkou rovně, cca 270m jedná se o budovu COOP TUTY sídlíme v prvním patře.

Dostupnost autem:

Trasa od kruhového objezdu -  v prostřední suché vedle prodejny aut značky Fiat. Směr do města, cca po 300m Veterinárni klinika, cca po dalších 300m křižovatka na té se dáte do leva, cca 270m 270m jedná se o budovu COOP TUTY sídlíme v prvním patře..

Dostupnost MHD:

Brzy bude doplněno

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.