Poštovné / Doprava

Ceny platebních metod a doručení

Typ platby Cena
Hotově 0,- Kč
Převodem na bankovní účet 0,- Kč
GoPay - online platby 0,- Kč
Dobírka 20,- Kč

 

Dopravce v ČR Služba Cena
Česká pošta Balík do ruky 79,- Kč
Česká pošta Balík na poštu 72,- Kč
Česká pošta Balík do balikovny 49,- Kč
PPL Kurýr 79,- Kč
Zásilkovna Výdejní místa 39,- Kč

 

Dopravce v SR Služba Cena
PPL Kurýr 7 €
GEIS Kurýr 6 €
Zásilkovna Výdejní místa 2 €

 

 

Způsoby dopravy a plateb:

Zasilkovna (Z-Point)

Expedice probíhá každý pracovní den. Na výdejních místech je zboží připraveno do dvou pracovních dnů. Zákazník je informován SMS zprávou a e-mailem. Doprava zdarma od 800 Kč

Zásilkovna vyjádření k 14.3.2020:

Myslíme na bezpečí našich zákazníků, proto jsme se rozhodli s účinností od 14. března s okamžitou účinností přijímat na našich výdejních místech v České a Slovenské republice pouze bezkontaktní platby, tj. platby kartou a dalšími způsoby bezkontaktní platby.

Podívejte se na stránky zásilkovny na výdejní místa a jejich omezení otevíracích hodin. 

Detailní informace najdete na stránkách zásilkovny.

PPL ParcelShop

Zásilky jsou každý pracovní den předávány přepravní službě PPL. Přepravní služba PPL doručí Váš balíček na pobočku PPL ParcelShopu, kterou jste si zvolili. Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že je jeho zásilka připravena k převzetí.  Doprava zdarma od 1000 Kč.

PPL vyjádření k 14.3.2020: 

Síť' výdejních míst Parcelshopů nevypínáme, velká část našich partnerů spadá do oblastí, na které je udělena výjimka (např. prodej elektroniky, spotřebního zboží, drogistického zboží atd.). I v případě, že vaše prodejna spadá do oblastí, na které není uplatněna výjimka, balíky v rámci Parcelshopu lze vydávat.

Podívejte se na síť parcelshopů. Detailní informace najdete na stránkách PPL.

V souvislosti s minimalizací rizik s účinností od 16. 3. 2020 omezujeme osobní odběry a podeje na všech páteřních depech PPL.

PPL

Kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu "Zásilka expedována" po 19:00. Kompletní informace je možno získat dvěma způsoby: Online na stránkách www.ppl.cz na hlavní stránce pod logem PPL "SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY", kde je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte PPL na telefonní lince 225 331 500. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které obdržíte na Vámi zadaný email při tvoření objednávky. Doprava zdarma od 1000 Kč.

Před doručením Vám PPL zašle sms i email.

Reklamace služeb: 

Při převzetí zkontrolujte zásilku zda-li není viditelně poškozená. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez viditelných poškození. Pokud je obal viditelně poškozen, sdělte tuto skutečnost řidiči od PPL. Pokud zjistíte, že obsah doručené zásilky je poškozený až po převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

PPL vyjádření k 14.3.2020:

Nejsou prozatím žádné omezení s doručováním domů. Pouze s okamžitou platností zavádí bezkontaktní doručování (dobírka placena kartou).

Uložení na depu po dobu karantény příjemce – řidič zažádá o prodloužení úložní doby na depu, kde si může příjemce zásilku po ukončení karantény a otevření osobních odběrů na depu vyzvednout.

Detailní informace najdete na stránkách PPL.

GEIS

Kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu "Zásilka expedována" po 19:00. Kompletní informace je možno získat dvěma způsoby: Online na stránkách www.baliky.cz na hlavní stránce ve vrchní části webu je "Sledovat nebo přesměrovat balík", kde je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které obdržíte na Vámi zadaný email při tvoření objednávky. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte GEIS na telefonní lince (+420) 951 277 777 od pondělí do pátku 8:00 – 17:00. Doprava zdarma od 1000 Kč.

Před doručením Vám GEIS zašle sms i email.

Reklamace služeb: 

Při převzetí zkontrolujte zásilku zda-li není viditelně poškozená. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez viditelných poškození. Pokud je obal viditelně poškozen, sdělte tuto skutečnost řidiči od GEIS a sepište protokol o poškozené zásilce. Pokud zjistíte, že obsah doručené zásilky je poškozený až po převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 1 pracovního dne. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Geis vyjádření k 12.3.2020:

Nemá žádné omezení činnosti. Pouze může nastat cca 1 denní zpoždění zásilek na Slovensko.

Detailní informace najdete na stránkách GEIS (DPD).

Česká Pošta

Kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu "Zásilka expedována" po 19:00. Kompletní informace je možno získat dvěma způsoby: Online na stránkách www.cpost.cz v sekci Sledování Zásilek (Track & Trace) ZDE, kde je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte bezplatnou telefonní linku 800 177 889. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které obdržíte na Vám zadaný email při tvoření objednávky. Doprava zdarma od 1000 Kč.

O průběhu putování zasílky jste rovněž informováni skrze SMS. (platí pouze u Balíku do Ruky)

Doporučené psaní od české pošty má pevně stanovené rozměry. Výška zboží je maximálně 5 cm.

Reklamace poštovních služeb:

Doporučujeme kontrolu zásilky ihned při jeho převzetí. Rozbalujte balík přímo na poště popř. před řidičem, který je povinen vyčkat na Vaše stvrzení, že je zásilky v pořádku. Reklamaci vyřizujte ihned na poště popř. s řidičem České Pošty. Rovněž je zapotřebí informovat nás Tým LevnéDárečky.cz skrze email info(zaináč)levnedarecky.cz. 

Vyjádření české pošty k 14.3.2020:

Ve většině měst je doručení bez omezení. Některé oblasti(provozovny) jsou uzavřené a nedoručují se zásilky do domu, zůstávají uložené na poště po delší dobu. 

Na všech pobočkách lze platit bezhotovostně, což v současné situaci snižuje případný přenos viru.

Detailní informace najdete na stránkách české pošty a zde

Osobní odběr - Havířov

Osobní odběry na pobočce v Havířově, které slouží pouze jako výdejní místo.
Výdejní místo se nachází v budově COOP TUTY v prvním patře.

Vyjádření firmy Jelínek & syn, s.r.o.:

Osobní odběr je pozastaven. Můžete si vybrat jiného dopravce nebo objednávku ponechat zde a vyzvednout později.

Jelínek & syn, s.r.o.
Kapitána Jasioka 1362/15a
Havířov, 73564

Otevírací doba:
Po–Pá 07:30–15:30

Jasiok  

Jak nás rychle najit ? 

Umístění výdejního místa:

Trasa z města - nemocnice, globus, za zastávkou rovně, cca 270m jedná se o budovu COOP TUTY sídlíme v prvním patře.

Dostupnost autem:

Trasa od kruhového objezdu -  v prostřední suché vedle prodejny aut značky Fiat. Směr do města, cca po 300m Veterinárni klinika, cca po dalších 300m křižovatka na té se dáte do leva, cca 270m jedná se o budovu COOP TUTY sídlíme v prvním patře..

Dostupnost MHD:

Brzy bude doplněno