18.5.2015
InTime

Máme pro Vás nového dopravce, kterého můžete využívat od 15.5.2015.  Přepravní společnost InTime doručuje balíček do druhého dne od expedice. Cena za tuto službu obsahuje sms/e-mail avízo s informacemi ohledně doručení balíčku. Pokud Vás dopravce ne...

více
27.5.2013
123 výdejních míst v ČR a 18 v SR

nově jsme pro Vás připravili možnost odběru zboží na více jak 130 výdejních místech.

více

Obchodní podmínky

Úvod


Tento nákupní řád je platný pro internetový obchod LevneDarecky.cz a určuje podmínky prodeje a upřesňuje práva a povinnosti prodávajícího (LevneDarecky.cz) a kupujícího (zákazník).

Informace o provozovateli internetového obchodu LevneDarecky.cz získáte v záložce KONTAKT.
 

Objednávka zboží

 

  1. Zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s tímto nákupním řádem a s reklamačním řádem.
  2. Veškeré podané objednávky jsou považovány za závazné.
  3. Každá objednávka bude ihned po odeslání potvrzena formou e-mailové zprávy. Ta bude zaslána na e-mailovou adresu, kterou zákazník uvedl při registraci (objednávce) a bude obsahovat tyto informace: údaje o zákazníkovi, dodací adresu, údaje o objednaném zboží, počet kusů objednaného zboží, atd. Toto potvrzení posílá server automaticky.
  4. V případě, že zboží není skladem nebo z jiného důvodu nebude možné dodržet požadovaný termín dodání, bude zákazník kontaktován telefonicky nebo e-mailem s návrhem náhradního termínu dodání. O odeslání zboží bude zákazník informován e-mailem, který bude obsahovat číslo zásilky.
  5. Pokud je to možné, uvádějte při registraci (objednávce) i telefonický kontakt.
  6. Pokud zákazník po přijetí potvrzení objednávky zjistí, že je některý z údajů chybný nebo nedostatečně vyplněný je jeho povinností sdělit tuto skutečnost co nejdříve prodávajícímu. Nejlépe e-mailem na adresu info(zavináč)LevneDarecky.cz. Zákazník napíše do předmětu zprávy "Oprava objednávky" a do jejího těla číslo objednávky a správné údaje.

 

Ceny dopravy a platebních forem:

Způsoby Plateb:

Typ platby Cena dopravy Kdy zaplatím za objednávku ?
Hotově 0,- Kč Při převzetí
Převodem 0,- Kč na bankovní účet: 2110077905 / 2700
PayU (online platba) 10,- Kč v procesu objednávkového formuláře
Dobírka 20,- Kč Při převzetí

Uloženka - Heureka Point:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Balíček na výdejní místo 49,- Kč / 2€ Email + SMS

Zásilkovna - Z-Point:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Balíček na výdejní misto 35,- Kč / 2€ Email + SMS

PPL ParcelShop:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Balíček na výdejní misto 77,- Kč Email

Česká Pošta:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Doporučené psaní (Bublinková obálka) 49,- Kč Email
Balík na poštu 77,- Kč Email + SMS
Balík do ruky 79,- Kč Email + SMS
Balíkomat 1,- Kč Email + SMS

InTime:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Doručení do ruky 49,- Kč Email + SMS + tel. kontakt

PPL doručujeme i na Slovensko:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Normální balík 78,- Kč Email
Soukromá adresa 79,- Kč Email + Tel. kontakt
Normální balík (zahraničí) 7 € Email

Geis pro Slovensko:

Typ zásilky Cena dopravy Info o doručování
Geis Parcel - bez zavolání 140,- Kč / 5€ Email + SMS
Geis Parcel - se zavolanim 150,- Kč / 6€ Email + SMS + Tel. kontakt

 

Způsoby dopravy a plateb:

Zákazník má na výběr z šesti variant. Přepravní službou PPL,  přepravní službou České pošty, osobní odběr na pobočce v Havířově, osobní odběr přes uloženka.cz, osobní odběr přes Zasilkovna.cz, osobní odběr přes PPL Partner.

Uloženka (HeurekaPoint)

Každý pracovní den je zboží odváženo na hlavní podací místo v Ostravě. Odtud je zboží rozváženo po celé české a slovenské republice. Na hlavním podacím místě v Ostravě je zásilka zpracována pro rozvoz na Vámi zvolené výdejní místo. Pokud je výdejním místem zvolena pobočka v Ostravě, je k vyzvednutí ještě týž den. Na ostatních výdejních místech je zboží připraveno následující pracovní den. Zákazník je informován SMS zprávou a e-mailem o skutečnosti, že je zásilka připravená k odběru.

Zasilkovna (Z-Point)

Každé den je zboží předáváno na hlavní podací místo v Havířově (naše pobočka). Odtud je zboží rozváženo po celé české a slovenské republice. Na hlavním podacím místě v Havířově je zásilka zpracována pro rozvoz na Vámi zvolené výdejní místo. Pokud je výdejním místem zvolena pobočka v Havířově, je k vyzvednutí ještě týž den. Na ostatních výdejních místech je zboží připraveno do dvou pracovních dnů. Zákazník je informován SMS zprávou a e-mailem o skutečnosti, že je zásilka připravená k odběru.

PPL ParcelShop

Zásilky jsou každý pracovní den předávány přepravní službě PPL. Přepravní služba PPL doručí Váš balíček na pobočku PPL ParcelShopu, kterou jste si zvolili. Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že je jeho zásilka připravena k převzetí.  

PPL

Kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu "Zásilka expedována" po 19:00. Kompletní informace je možno získat dvěma způsoby: Online na stránkách www.ppl.cz na hlavní stránce pod logem PPL "SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY", kde je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte PPL na telefonní lince 840 775 775. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které obdržíte na Vámi zadaný email při tvoření objednávky.

Před doručením Vás PPL vždy telefonicky kontaktuje a domluví se s Vámi na hodině doručení.

PPL nabízí tři různé doručovací metody a sice:

  • PPL Normální balík
  • PPL Soukromý balík

Reklamace služeb: 

Při převzetí zkontrolujte zásilku zda-li není viditelně poškozená. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez viditelných poškození. Pokud je obal viditelně poškozen, sdělte tuto skutečnost řidiči od PPL. Pokud zjistíte, že obsah doručené zásilky je poškozený až po převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

InTime

Kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu "Zásilka expedována" po 19:00. Kompletní informace je možno získat dvěma způsoby: Online na stránkách www.intime.cz na hlavní stránce"IN TIME sledování zásilek, kde je nutno zadat číslo zásilky, které Vám příjde v den expedovaní zásilky. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte InTime na telefonní lince 246 092 912. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které obdržíte na Vámi zadaný email při tvoření objednávky. Doprava zdarma od 900 Kč.

  • O průběhu putování zásilky jste rovněž informováni skrze SMS a emailu.

Česká Pošta

Kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu "Zásilka expedována" po 19:00. Kompletní informace je možno získat dvěma způsoby: Online na stránkách www.cpost.cz v sekci Sledování Zásilek (Track & Trace) ZDE, kde je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky. Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte bezplatnou telefonní linku 800 177 889. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které obdržíte na Vám zadaný email při tvoření objednávky.

O průběhu putování zasílky jste rovněž informováni skrze SMS. (platí pouze u Balíku do Ruky

Reklamace poštovních služeb:

Doporučujeme kontrolu zásilky ihned při jeho převzetí. Rozbalujte balík přímo na poště popř. před řidičem, který je povinen vyčkat na Vaše stvrzení, že je zásilky v pořádku.Reklamaci vyřizujte ihned na poště popř. s řidičem České Pošty. Rovněž je zapotřebí informovat nás Tým LevnéDárečky.cz skrze email info(zavináč)levnedarecky.cz.

 

Osobní odběr - Havířov

Osobní odběry na pobočce v Havířově, které slouží pouze jako výdejní místo.

Jelínek & syn, s.r.o.
Fryštátská
 7/902
Havířov
, 73564

Otevírací doba:

Po–Pá 09:00–16:00

Jak nás rychle najit ?

Umístění výdejního místa:

Trasa z města - nemocnice, globus, za zastávkou doprava, cca 50m za křižovatkou zelený dvojdomek po levé straně vedle firmy Arctis (klimatizace)

Dostupnost autem:

Trasa od kruhového objezdu -  v prostřední suché vedle prodejny aut značky Fiat. Směr do města, cca po 300m Veterinárni klinika, cca po dalších 300m křižovatka na te se dáte rovně směr Volvo, cca 50m za křižovatkou zelený dvojdomek po levé straně vedle firmy Arctis (klimatizace).

Dostupnost MHD:

Linky č. 401, 405, 406, 414, 419, zastávka Prostřední Suchá (modlitebna nebo sidliště)

 

Cesta vyznačená v bodech:

(toto jsou pouze body, které Vám ulehčí cestu pro nalezení hlavního výdejního místa)

  1. ELÁN - obchodní dům
  2. Havířovská nemocnice
  3. Nákupní centrum Kaufland, OBI, atd..
  4. GLOBUS
  5. Za zastávkou zatočit do prava směr VOLVO
  6. CÍL: Hlavní výdejní místo (Fryštátská 7)

Reklamace

 

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Ke každému zboží je přikládána faktura, která může sloužit u některých výrobků zároveň jako záruční list, pokud není přiložen (závislé na výrobci a druhu zboží). Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem prodejního dokladu nebo dodacího listu v případě, kdy je zásilka doručena smluvním přepravcem. Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi prodejním dokladem a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný záruční list, je povinen podat ihned (nejpozději do 3 dnů) písemně zprávu adresovanou na jméno obchodníka, který vyhotovil fakturu. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.

Záruční podmínky

Zákazník je povinen prohlédnout zboží dodané prodávajícím bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zboží za přítomnosti dopravce. U obchodních balíků je potřeba zkontrolovat stav zboží přímo na České poště(popřípadě před doručovatelem České pošty). V opačném případě nemusí být reklamace Českou poštou uznána.

Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodné události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva, nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.

Před prvním použitím zboží je zákazník povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V případě nesprávného používání zboží nese odpovědnost zákazník.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním, ani na vady, na které byl zákazník předem upozorněn.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací po převzetí zboží. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury, doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Délka záruky činí 2 roky. Tato doba začíná dnem doručení zboží a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně. V případě výměny začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Zákazník dostane nový záruční list, kde bude uvedeno nové i původní výrobní číslo. Další případná reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto záručního listu.

Je-li závada na spotřebiči opravitelná u zákazníka či v autorizovaném servisu, je zde bezplatně opravena, v opačném případě bude zboží vyměněno na náklady servisního střediska. Zboží musí být v úplném stavu včetně příruček a ostatního příslušenství.Ke každé položce musí být připojena kopie dodacího listu a přesný popis závad a četnost výskytu.

Odstoupení od objednávky - storno


Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, prodávající v zákonné lhůtě vrací zákazníkovi zpět částku za objednané zboží včetně nejlevnějšího dopravného dle zvoleného způsou dopravy. Dopravné vynaložené od zákazníka při vrácení zboží do eshopu nehradi prodávající, ale kupujíci. Rozhodně však před odesláním zboží kontaktujte pracovníka LevneDarecky.cz na adrese info(zavináč)LevneDarecky.cz.Upozorňujeme, že zásilky na dobírku nepřebíráme!

Kupující nemůže, podle odstavce 7 občanského zákoníku č.367/2000, odstoupit od kupní smlouvy:

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
  • na dodávku novin, periodik a časopisů,
  • spočívajících ve hře nebo loterii

 

Rozpor s kupní smlouvou


Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Pokud není věc při převzetí ve shodě s kupní smlouvou, má kupující práva na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídající kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. V případě, že produkt není ve shodě s kupní smlouvou a je nesprávně použit nebo je poškozen při nesprávném použití, nárok na bezplatnou výměnu věci nebo její opravu není možné uplatnit. Není-li takový postup možný (nelze-li splnit kupujícího požadavek) může kupující požadovat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. Rozpor s kupní smlouvou , který se projeví během 6 měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud se neprokáže opak nebo to neodporuje povaze věci.
 

Práva a povinnosti prodávajícího

 

  1. Prodávající se zavazuje vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží v co možná nejbližší době. Pokud prodávající nebude moci expedovat zboží (z důvodu vyprodání zásob a podobně.), uvědomí zákazníka, nejpozději do 2 pracovních dnů od přijetí závazné objednávky, o situaci a nabídne mu náhradní řešení.
  2. Prodávající se zavazuje vystavit ke každé objednávce daňový doklad a dodací list a předat je zákazníkovi.
  3. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud zákazník opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  4. Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (z důvodu vyprodání zboží a podobně.), nedohodne-li se s zákazníkem na novém plnění.
  5. Prodávající v žádném případě nenese odpovědnost za škody způsobené ztrátou přihlašovacího jména a hesla.
  6. V případě, že zákazník uhradí platbu za objednávku před dodáním zboží a prodávající nebude schopen tuto objednávku uskutečnit, zavazuje se prodávající vrátit kupujícímu neprodleně plnou částku zpět.

     

Práva a povinnosti kupujícího

 

  1. Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  2. Kupující je POVINEN ODEBRAT objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. V případě, že zákazník bez předchozí dohody s prodávajícím nepřevezme objednanou zásilku, bude celková částka /cena zboží, náklady na přepravu, neboť je zákazník povinen zboží převzít a v případě, že chce odstoupit od smlouvy, která je platná od /Uzavření a odeslání objednávky/ musí postupovat dle bodu č. 4 těchto Obchodních podmínek.
  3. Kupující je povinen zajistit, aby nikdo neměl přístup k jeho přihlašovacímu jménu a heslu, které vyplnil při registraci.
  4. Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14 dnů od doručení, viz. Odstoupení od objednávky - storno.
  5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, po zaplacení kupní ceny a po jeho převzetí.

 

Bezpečnostní ujednání - ochrana osobních údajů

 

Provozovatel internetového obchodu LevneDarecky.cz prohlašuje a zavazuje se, že Vaše osobní údaje budou využity výhradně za účelem realizace objednaných služeb (např. dodání zboží) a slouží také pro provedení nezbytných účetních operací, vyhotovení daňového dokladu nebo identifikaci Vaší platby učiněnou bankovním převodem. Určuje podmínky prodeje a upřesňuje práva a povinnosti prodávajícího (LevneDarecky.cz) a kupujícího (zákazník).

 

Hovory na telefnonní linky 775 720 720 a 775 72 00 55 nejsou zpoplatněny. Zákazník platí pouze poplatek za minuty účtovány vlastním operátorem.

 

Přihlášení
Nemůžete vyplnit toto pole
 
Přijímáme online platby

Loga kreditních karet

Kontakt
775720055, 775720720
Newsletter
Nevyplňujte toto pole: