18.5.2015
InTime

Máme pro Vás nového dopravce, kterého můžete využívat od 15.5.2015.  Přepravní společnost InTime doručuje balíček do druhého dne od expedice. Cena za tuto službu obsahuje sms/e-mail avízo s informacemi ohledně doručení balíčku. Pokud Vás dopravce ne...

více
27.5.2013
123 výdejních míst v ČR a 18 v SR

nově jsme pro Vás připravili možnost odběru zboží na více jak 130 výdejních místech.

více

Jak nakupovat

1. Výběr zboží

Zboží můžete vybírat dvěma způsoby. Zadejte klíčové slovo nebo hledaný název do prohlížeče a vyberte si zboží, které sháníte. Pokud však nevíte, co vlastně přesně chcete, můžete se podívat do našeho katalogu, který je přizpůsoben nejen podle toho, pro koho dárek je, ale také podle toho, k jaké příležitosti je. Dárek můžete také vybrat podle cenové kategorie nebo ve speciálních dárcích. Veškeré produkty mají nejen obrázky, ale také popisky, které Vám napoví, k čemu slouží daný produkt. Produkt můžete ihned objednat pomocí tlačítka s nákupním košíkem. Zde si také můžete zvolit, kolik kusů zboží budete chtít.

2. Dostupnost zboží

Pokud je u zboží napsáno skladem jsme schopni zboží expedovat ihned. V ojedinělých případech může nastat situace, kdy není skladem požadovaný počet kusů. Pokud se tak stane, nejpozději do druhého pracovního dne Vás budou kontaktovat naši kolegové ze zákaznické linky a domluví se s Vámi na řešení situace.

3. Nákupní košík

Vyberte si zboží z našeho sortimentu a vložte jej do košíku. Po vložení zboží do košíku se Vám objeví vyskakovací okno, kde budete mít na výběr ze dvou možností: zpět do obchodu - tuto variantu si zvolte, pokud chcete objednat ještě další zboží a nákupní košík - tuto variantu si zvolte, pokud máte již objednáno veškeré zboží a chcete objednávku uzavřít. Pokud se vrátíte zpět do obchodu a již si další zboží nevyberete, můžete přejít k dokončení objednávky pomocí košíku, který naleznete nahoře v pravé části e-shopu. V nákupním košíku si zkontrolujte zboží, které jste si objednali. Pokud máte slevový kupón můžete ho vložit do pole pro slevové kupóny. Poté pokračujte v objednávce.

 

 

 

 

 

4. Doprava a platba

Ve způsobu dopravy si můžete vybrat z šesti variant. Doručení přepravní službou české pošty (balík do ruky, balík na poštu, balíkomat, balík do ruky - sobotní doručení), doručení přepravní službou PPL (normální balík, soukromý balík den), přepravní službou PPL partner, osobní odběr (na pobočce v Havířově), vyzvednutním na výdejních místech Zásilkovna.cz (Z-Point) a Uloženka.cz (HeurekaPoint). Následně na to si vyberte, zda chcete platit hotově (pouze při osobním odběru v Havířově), na dobírku (zásilka je expedována ihned), převodem (zásilka je expedována po obdržení platby) nebo online přes PayU (platba se připíše okamžitě po odeslání platby). 

5. Údaje o zákazníkovi

V dalším kroku budete požádáni o vyplnění povinných údajů pro doručení balíčku. Jedná se o jméno a adresu pro doručení balíčku, telefon na který Vás bude kontaktovat přepravní služba o průběhu doručování balčíku, email na který Vás budeme informovat o průběhu expedice. Jakmile budete mít údaje vyplněny, můžete přejít k dalšímu kroku.

6. Kontrola údajů

V předposledním kroku si zkontrolujte objednávku a ujistěte se, že vše souhlasí. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami. Následně na to se Vám zobrazí přehled objednávky a přijde Vám potvrzující email, že jsme Vaši objednávku přijali do systému.

 

Přihlášení
Nemůžete vyplnit toto pole
 
Přijímáme online platby

Loga kreditních karet

Kontakt
775720055, 775720720
Newsletter
Nevyplňujte toto pole: