TEST FORMULÁŘ

INSTRUKCE PRO ÚPRAVU:

 
 
VRACENÍ ZBOŽI: 
 

Jak mám postupovat?

  1. V příloze emailu najdete formulář, který jste vyplnily na našem webu levnedarecky.cz.
  2. Z přílohy ho vytiskněte a společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím k vrácení.
  3. Balíček obsahující BOD 2zašlete v původním obalu a stavu na adresu naší firmy: Jelínek & syn,s.r.o., Kapitána Jasioka 1362/15a, 735 64 Havířov.
  4. Pokud jste zaklikly, že máte zájem o asistenta zásilkovny za 45 Kč, pomocí něhož chcete zaslat zboží zpět k nám, přijde Vám email s pokyny pro zaslání.
  5. Upozornění: Na originální obal zboží nic nelepte ani nepište, jelikož by se produkt znehodnotil.
  6. Po přijetí zásilky proběhne kontrola zboží a následně poté Vám budou zaslány peníze na Váš bankovní účet uvedený ve formuláři.
  7. O průběhu vrácení zboží budete informováni písemnou formou v podobě e-mailu.

Podmínky pro odstoupení od smlouvy

V případě, že jste si objednali více produktu, není nutné, abyste vraceli celou objednávku. Můžete vrátit jen ty produkty, se kterými nejste spokojeni. Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno, porušeno, je viditelné opotřebené nebo z hygienických důvodů výrobku. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz ohledně reklamace můžete nás kontaktovat na e-mailu reklamace@levnedarecky.cz nebo na telefonním čísle +420 555 222 096.

Zásilky na dobírku nepřebíráme.

 VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 
 
Jméno a příjmení: *

Adresa (ulice, ČP, PSČ, město): *  
Telefon: *
E-mail: *
Názvy výrobků: *
Číslo faktury: *
Číslo objednávky: *
Číslo bankovního účtu: * /

 

Důvod vrácení zboží:
 
Asistent zásilkovna: *     
 
 Vyjádření
(v zákonné lhůtě Vám přijde odpověď od odpovědného pracovníka, který se vyjádří k Vrácenému zboží)
 
 

 
 
 REKLAMACE ZBOŽÍ:
 
 

Jak mám postupovat?

  1. V příloze emailu najdete formulář, který jste vyplnily na našem webu levnedarecky.cz.
  2. Z přílohy ho vytiskněte a společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím k reklamaci.
  3. Balíček obsahující BOD 2zašlete na adresu naší firmy: Jelínek & syn,s.r.o., Kapitána Jasioka 1362/15a, 735 64 Havířov.
  4. Pokud jste zaklikly, že máte zájem o asistenta zásilkovny, pomocí něhož chcete zaslat zboží zpět k nám, přijde Vám email s pokyny pro zaslání.
  5. Upozornění: Na originální obal zboží nic nelepte ani nepište, jelikož by se produkt znehodnotil.
  6. Po přijetí zásilky proběhne reklamační řízení, ve kterém bude posouzen stav reklamovaného zboží. 
  7. O průběhu reklamace budete informováni písemnou formou v podobě e-mailu.

Podmínky pro odstoupení od smlouvy

Pokud bude reklamace akceptována, zašleme vám nové zboží. V případě, že zboží již nebude skladem, zašleme Vám zpátky peníze. Proto je důležité uvést v reklamačním formuláři i číslo účtu. O průběhu reklamace budete informováni písemnou formou v podobě e-mailu. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz ohledně reklamace můžete nás kontaktovat na e-mailu reklamace@levnedarecky.cz nebo na telefonním čísle +420 555 222 096.

Zásilky na dobírku nepřebíráme.

I když máme na reklamaci 30 dnů, snažíme se reklamace řešit co nejdříve, abyste nemuseli zbytečně čekat.
 
REKLAMACE
 
 
 
Jméno a příjmení: *

Adresa (ulice, ČP, PSČ, město): *  
Telefon: *
E-mail: *
Názvy výrobků: *
Číslo faktury: *
Číslo objednávky: *
Číslo bankovního účtu: * /

 

Jaké řešení požadujete?: *

Popis závady: *
 
Asistent zásilkovna: *     
 
 
Vyjádření technika
(v zákonné lhůtě Vám přijde odpověď od odpovědného technika, který se vyjádří k Vaší reklamaci)